Glovo a decis să lanseze serviciul Glovo Prime, un nou serviciu care oferă utilizatorilor livrări nelimitate, în baza unui abonament lunar de doar 29,99 lei.
Abonarea la Glovo Prime se poate efectua exclusiv din aplicație, în secțiunea “Contul meu”, din profilul personal de utilizator sau din ecranul de finalizare a unei comenzi. Odată activat, abonamentul este funcțional pe întreg teritoriul României. Clienții Glovo Prime beneficiază prin această nouă funcționalitate de promoții concepute exclusiv pentru ei de la restaurantele partenere, precum și de livrări nelimitate pentru toate celelalte categorii: Farmacie, Alcool și tutun sau Cadouri. Abonamentul Glovo Prime nu acoperă livrările comenzilor efectuate în secțiunea “Orice” sau “Curier express”.
Ce spune Victor Răcariu, General Manager Glovo România
“Cel mai mare beneficiu pentru utilizatorii abonamentului Glovo Prime este numărul de livrări, care devine nelimitat prin această nouă opțiune. Pentru mai puțin de 30 de lei pe lună, poți beneficia de un număr nelimitat de livrări de la partenerii Glovo, acestea fiind ușor de identificat dintr-o listă de restaurante atent selecționate, marcate cu logo-ul GLOVOPRIME, dar și de oferte speciale dedicate exclusiv abonaților Glovo Prime”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.
Comanda minimă pentru care poți beneficia de livrare gratuită prin Glovo Prime este de 45 de lei pentru restaurante și 150 de lei pentru coșul de cumpărături de la supermarket, aceste sume aflându-se sub valorile medii ale comenzilor prin Glovo.
Cei care doresc să se aboneze la Glovo Prime o pot face intrând în meniul de utilizator din aplicație sau la finalizarea comenzii dacă aceasta depășește pragurile de mai sus. Valabilitatea abonamentului Glovo Prime este lunară și începe din momentul efectuării plății aferente lunii respective, până în aceeași zi din luna următoare exclusiv, abonamentul prelungindu-se automat.
Durata unui abonament este de 1 an, acesta prelungindu-se automat dacă clientul nu se dezabonează. Nu există nicio restricție pentru renunțarea la acesta, abonamentul putând fi anulat oricând, cu condiția să fie cu minimum două zile lucrătoare înainte de ziua următoarei reînnoiri.
În 2 ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16,3 milioane de produse de la cei 1.500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicație. Aplicația a fost descărcată de 1,7 milioane de ori, iar românii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porții de cartofi și 520.000 de pizze.
Despre Glovo
Glovo este o aplicație de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande orice, să trimită sau să primească orice pachet, din și în orașul în care se află. Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 29 de orașe din România, respectiv București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Brăila, Galați, Oradea, Pitești, Buzău, Slatina, Târgu Mureș, Alba Iulia, Bacău, Deva, Baia Mare, Focșani, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Corbeanca, Satu Mare, Suceava, Târgoviște și Botoșani.
Glovo operează în marile capitale din Europa și EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Varșovia, Kiev, Nairobi, dar și în 9 țări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador și Panama, fiind prezent în peste 257 de orașe din 33 de state.