Producatorul auto General Motors se asteapta sa vanda marca Hummer cel mai tarziu pana la inceputul anului 2009. In acest fel GM va putea sa stranga capital pentru a supravietui pe fondul pierderilor puternice si a incetinirii accentuate din sectorul auto. GM a pierdut 51 de miliarde de dolari in decursul ultimilor trei ani si vizeaza obtinerea de lichiditati in valoare de 15 miliarde dolari prin vanzari de active dar si prin reduceri de costuri. Conducerea GM intentioneaza de asemenea sa
Producatorul auto General Motors se asteapta sa vanda marca Hummer cel mai tarziu pana la inceputul anului 2009. In acest fel GM va putea sa stranga capital pentru a supravietui pe fondul pierderilor puternice si a incetinirii accentuate din sectorul auto.
GM a pierdut 51 de miliarde de dolari in decursul ultimilor trei ani si vizeaza obtinerea de lichiditati in valoare de 15 miliarde dolari prin vanzari de active dar si prin reduceri de costuri. Conducerea GM intentioneaza de asemenea sa le arate actionarilor si investitorilor ca poate supravietui crizei de pe piata auto.
„Incercam sa tratam problema vanzarii marcii Hummer ca pe o problema urgenta” a declarat Fritz Henderson, directorul operational al GM.
Acesta a mai declarat ca o alta prioritate a companiei este sa isi continue expansiunea pe pietele emrgente, precum China si India. GM a anuntat deja ca va investi 200 milioane de dolari intr-o fabrica de motoare in India cat si majorarea productie in uzina ce o detine deja.
Sursa: MSNBC