General Motors (GM) exclude posibilitatea deschiderii unor noi showroom-uri Opel şi Chevrolet în acest an în România, pentru că ar fi neloial faţă de actualii parteneri care se află în centul atenţiei, din cauza problemelor cu care se confruntă piaţa auto, a declarat directorul de vânzări şi marketing al GM România, Constantin Avromescu.

„Toţi partenerii noştri au trecut prin reduceri de costuri, în special costuri structurale directe şi indirecte. Atenţia este îndreptată acum spre cei 30 – 32 de dealeri pe care îi avem în România”, a explicat reprezentantul GM.

Avromescu a precizat că cel mai bun ajutor pe care GM îl poate oferi partenerilor săi este „furnizarea de noi modele si produse de calitate”.

Întrebat când se va sfârşi criza din piaţa auto, Constantin Avromescu a ţinut să precizeze că deşi tendinţa generală este orientată spre o creştere uşoară de la o lună la alta, nu poate face estimări nici măcar pentru următoarele două luni.

„Dacă mă întrebaţi ce se va întâmpla peste o lună sau două luni, nu ştiu ce să vă răspund. Nimeni nu poate şti acest lucru deocamdată”, a spus Avromescu.