General Motors va pune capat colaborarii de noua ani cu jucatorul profesionist de golf Tiger Woods, care a promovat pana acum imaginea companiei.

De asemenea, compania a anuntat ca nu va cumpara spatiu publicitar in cadrul transmisiei evenimentului sportiv Super Bowl si nici pentru Academy Awards, intr+un efort de reducere a cheltuielilor de marketing.

Parteneriatul cu Woods se va sfarsi in 31 decembrie a.c., cu un an mai devreme fata de data prevazuta initial.

In cadrul unui comunicat comun a General Motors si Tiger Woods, se precizeaza faptul ca aceasta decizie a fost luata „de comun acord si in mod amiabil”. De asemenea, conform companiei, decizia nu a fost luata ca urmare a solicitarii GM pentru ajutor financiar din partea Congresului.

„Aceasta decizie este rezultatul unor discutii care au inceput acum cateva luni, iar sincronizarea cu alte demersuri ale companiei este o coincidenta”, a declarat vicepresedintele Gm pentru piata nord-americana, Mark LaNeve.

Actualul contract al lui Woods cu GM, care a inceput in anul 2005 era programat sa expire in 31 decembrie 2009. Woods a castigat pana acum 40 de milioane de dolari de pe urma acestui contract.

„Inafara de dorinta GM de a-si reduce cheltuielile de marketing, si Woosd a dorit ca acest contract sa fie oprit, pentru ca vrea sa-si reduca aparitiile in public si sa-si dedice mai mult timp celui de-al doilea copil al sau, ce urmeaza sa se nasca”, a declarat purtatorul de cuvant al GM, Pete Ternes.

Tiger Woods castiga anual o suta de milioane de dolari doar reprezentand marci precum Nike, EA Sports, American Express sau Tag Heuer.

Sursa: Automotive News