General Motors (GM) şi eBay au lansat, luni, un program test, în California, prin intermediul căruia utilizatorii pot negocia online cu dealerii achiziţia de vehicule.
Site-ul pentru achiziţia de maşini, gm.ebay.com, marchează o îndepărtare de la strategia tradiţională de vânzare a vehiculelor în SUA şi are rolul să atragă clienţi pentru General Motors, la o lună după ce grupul a ieşit din faliment.
La programul care se va derula în perioada 11 august – 8 septembrie participă peste 225 de dealeri din California.
Site-ul permite utilizatorilor să compare preţurile modelelor, să negocieze preţurile şi să aranjeze finanţarea şi plata.
Cumpărătorii pot accepta preţul oferit sau să indice cât sunt dispuşi să plătească, fiind posibil să negocieze online cu un dealer pentru vehiculul dorit.
California, dominată în ultimii ani de branduri auto de import, este cel mai populat stat american şi cea mai mare piaţă de vehicule noi din ţară.
În ultimul trimestru, vânzările auto au fost afectate mai grav în California, faţă de alte state, din cauza gravităţii problemelor de pe piaţa imobiliară.
SURSA: Mediafax