Agenția a castigat 12 premii, 5 Golden Award și 7 Silver Award și 3 Diplome de Excelență pentru campanii realizate pentru Apa Nova, Bancpost, Centrul de Informare ONU în România, Coco Popescu, Fundația Sensiblu, Henkel, PepsiCo., Petrom și Ursus Breweries. În concurs au mai fost înscrise 212 campanii, cele mai multe din istoria de 9 ani a festivalului, iar în cursa pentru Agenția Anului au intrat 17 agenții de PR.
"În 2006, când am ieșit prima dată Agenția Anului eram un departament de 4 oameni în GMP. Premiul ne-a motivat să accelerăm lansarea agenției. Premiul din 2011 ne găsește ca o agenție matură, cu 25 de angajați, 7 divizii de expertiză, lucrând pentru unele din cele mai cunoscute branduri și companii. Noua recunoaștere ne motivează să fim în continuare cu un pas înaintea tendințelor și să nu coborâm niciodată ștacheta mai jos", a declarat Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR.
Ea a adăugat că în anii ce urmează agenția va aduce servicii și instrumente noi pe piața de PR și vom iniția campanii-benchmark pentru regiune.
Juriul competiţiei a avut 38 de membri, reprezentanți ai celor mai mari agenții internaționale: Edelman, Ketchum Pleon, Ogilvy, MSL GROUP, Freud Communication, GolinHarris și directori de comunicare ai companiilor Microsoft, McDonald’s România, BCR, Unilever, IKEA, Raiffeisen, Philips, Electrolux, Rompetrol, Ursus Breweries, Siemens. Agențiile românești prezente în juriu au fost McCann PR, Brandient, Graffiti PR, DC Communication. Proiectele au fost apreciate conform criteriilor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA).
GMP PR este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. Cu o echipă de 25 de specialişti în comunicare, agenţia oferă servicii de consultanţă în PR pentru companii precum Apa Nova, A&D Pharma, Bancpost, Centrul de Informare ONU în România, Ericsson
România, GSK, Henkel, HP, Muller, PepsiCo., Petrom, Programul Biblionet, Romtelecom, Toyota sau Ursus Breweries. Activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.
GMP este agenția de PR a anului
28 octombrie 2011, 22:30
Ultima modificare în 29 octombrie 2011, 01:30
GMP PR a fost desemnată Agenția de PR a anului 2011 în România, în
cadrul Galei Romanian PR Awards, care a avut loc aseară la Palatul Parlamentului. Este singura agenție din România care câștigă acest titlu pentru a doua oară.
Etichete: agentie,
gmp,
premiu,
relatii
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Strategia băncilor: de la credit cu buletinul la «tu cu cine faci banking»
- Unthink: o platformă recomandată celor care nu se mai înţeleg cu Facebook
- Cum se împacă job-ul cu Facebook-ul în România
- Compania Google, tot mai preocupată de achiziţionarea Yahoo
- Mișu Găinuşă: ”În «Cronica Cârcotașilor» de miercuri discutăm dacă, fără Huidu, emisiunea mai are viitor”. Află și câți bani face „Cronica Cârcotașilor“
- Echipa lui Elan Schwartzenberg emite pe frecvenţa Realitatea TV
- Succesul publicităţii stă în creativitate şi interacţiune
- Grupul Murdoch confirmă că va plăti 2,3 milioane de euro unei victime a pirateriei telefonice
- TVR va avea propria platformă online de programe
- TVR vrea să devină televiziune hibridă