Investiţia totală iniţială pentru deschiderea unei gogoşerii Fiţoşica este de circa 6.700 de euro. Fondatorii afacerii, o franciză 100% românească, promit partenerilor un profit consistent.
Reţeaua Fiţoşica şi-a început activitatea în vara anului 2006 cu o primă unitate deschisă pe litoral. În aceeaşi vară, proprietarul mai deschidea alte trei unităţi, fiecare dintre acestea reuşind să recupereze investiţia în minimum trei luni de sezon.
Viitorul partener francizat al lanţului trebuie să aibă în vedere identificarea unui spaţiu comercial premium pentru deschiderea unei gogoşerii. Pornind de la ideea că Fiţoşica este o afacere care vinde desert consumatorilor finali, cele mai bune amplasamente sunt zonele comerciale, zonele de terase, cafenele sau cele de promenadă. Investiţia totală iniţială pentru deschiderea unei gogoşerii Fiţoşica, de circa 6.700 de euro, reprezintă taxa de intrare în reţeaua de franciză (2.000 de euro), costurile echipamentelor (4.200 de euro) şi stocul iniţial de marfă (500 de euro).
Contractul de franciză se încheie pe o perioadă de cinci ani, iar marja de profit a francizatului este de minimum 220%, cu condiţia ca francizatul să îşi desfăşoare activitatea într-o locaţie optimă. În ceea ce priveşte traficul gogoşeriilor, succesul este demonstrat de cifre: 5.000 – 6.000 de clienţi/lună într-o unitate amplasată în cadrul unui centru comercial.
Materia primă de bună calitate (pastă de gogoşi), alături de toppinguri bine diversificate şi un utilaj profesionist cu o capacitate de producţie de 1.000 gogoşi/oră sunt avantajele afacerii Fiţoşica care se bucură de un număr din ce în ce mai mare de consumatori şi clienţi investitori.
Fiţoşica s-a lansat în franciză în 2007, iar în prezent numără 11 unităţi deschise în acest sistem şi localizate în oraşe precum Bucureşti, Buzău, Cluj-Napoca, Iaşi, Piteşti şi Tg. Mureş.
Capital – Editia nr. 21, data 28 mai 2008