Noua linie înglobează o tehnologie de vârf patentată, proiectată în Europa, ce include utilaje cu o capacitate, calitate şi eficienţă crescută precum şi matriţe proiectate şi realizate local în departamentul mecanic al fabricii. Investiţia totală în această tehnologie s-a ridicat la peste 3.000.000 de euro, din care 1.000.000 milion de euro numai în acest an la Topoloveni.
„Goldplast este o companie dedicată inovaţiei superioare, de la produsele pe care le propunem clienţilor, diversitatea şi designul acestora, la tehnologia şi materialele folosite. Inovaţia dublată de continua preocupare pentru dezvoltarea competenţelor şi abilităţilor solicitate angajaţilor noştri, precum şi investiţiile în noi tehnologii ne garantează o producţie de calitate şi atingerea obiectivului pe care ni l-am propus: dublarea cifrei de afaceri până în anul 2022”, a declarat Domenico Zaccone, preşedinte şi director executiv Goldplast.
Pentru deservirea noii linii tehnologice au fost angajaţi peste 20 de muncitori şi au fost specializaţi 10 tehnicieni şi un inginer pentru mentenanţă şi procese tehnologice. Noua linie va produce 3.000.000 unităţi în 2018 (dintr-o capacitate de 4.000.000 de unităţi), atât modelele de pahare patentate existente în prezent în oferta companiei, cât şi modele noi. Acestea vor avea o pondere de 15% în cifra de afaceri a companiei.
Într-o piaţă globală totală de aproximativ 13 miliarde de dolari, Goldplast este prezentă în segmentele veselă, finger food, pahare pentru cocktail şi băuturi spirtoase. Compania a lansat recent noul segment de produse Drink Safe, ce include paharele turnate prin suflare, pentru a răspunde nevoilor crescute de siguranţă pentru evenimentele premium, care vizează cei mai pretenţioşi somelieri, bucătari, hotelieri şi furnizori de catering.
Goldplast, companie care activează de treizeci de ani în domeniul accesoriilor pentru masă, concepe, proiectează, realizează și comercializează produse cu design de calitate superioară, destinate celor mai exigenți profesioniști din industria ospitalității și consumatori. Prezentă în toate cele patru domenii de referință (Finger Food, aranjarea mesei, băuturi în siguranță și seturi de tacâmuri), compania are în esența sa un amestec echilibrat de ingrediente strategice care o transformă într-un simbol al inovării: tehnologie, cercetare, design, calitate, grijă pentru detalii, gamă bogată de produse.