Goodyear şi partenerul Autogroup Anvelope au inaugurat, joi, la Deva, primul magazin-service Premio din România, parte a unui program care presupune deschiderea a cel puţin 14 unităţi până la sfârşitul acestui an, informează Mediafax."Trebuia să facem această inaugurare la sfârşitul anului, dar toată lumea era preocupată de evoluţia situaţiei economice din România, din Europa sau chiar de la nivel mondial. Noi am planifcat deschiderea a trei magazine în 2008, ceea ce nu s-a
Goodyear şi partenerul Autogroup Anvelope au inaugurat, joi, la Deva, primul magazin-service Premio din România, parte a unui program care presupune deschiderea a cel puţin 14 unităţi până la sfârşitul acestui an, informează Mediafax.
„Trebuia să facem această inaugurare la sfârşitul anului, dar toată lumea era preocupată de evoluţia situaţiei economice din România, din Europa sau chiar de la nivel mondial. Noi am planifcat deschiderea a trei magazine în 2008, ceea ce nu s-a întâmplat, din motivele amintite. (…) Estimez că vom închide anul cu 15 unităţi cel puţin”, a declarat, joi, la Deva, Ovidiu Bălan, directorul general al Goodyear Dunlop Tires România, care gestionează şi piaţa din Bulgaria.
Bălan a spus că unii parteneri care trebuiau să deschidă magazine-service Premio au renunţat, din cauza dificultăţilor financiare.
„Am semnat nişte contracte la sfârşitul anului trecut, dar au fost clienţi care au reziliat şi care nu-şi asumă responsabilitatea să deschidă unitatea în acest an. Din acest motiv pot să vă spun cu siguranţă că vor mai fi deschise încă două magazine, în următoarele două săptămâni, în Bucureşti şi Ploieşti. Restul oraşelor le vom anunţa în momentul în care vom fi siguri de investiţie”, a precizat Bălan.
Premio este un concept al Goodyear Dunlop furnizat dealerilor, în sistem franciză, plata acesteia reprezentând un anumit procent din încasări sau o taxă fixă.
În magazinele-service Premio se găsesc atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear Dunlop, cât şi alte mărci de anvelope, accesorii, piese de tuning, discuri de frână, baterii, precum şi serviciile aferente pentru a putea efectua operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.
La nivel european există 3.800 de magazine-service Premio, HiQ sau Vulco, toate reprezentând acelaşi concept.
Programul de franciză Premio a fost implementat prima dată de organizaţia German Goodyear-Franchise (GDHS), în 1996. În 2002, Premio Elveţia a fost primul pas spre pieţele internaţionale.
Goodyear este unul dintre cei mai mari producători de anvelope la nivel mondial, cu 70.000 de angajaţi care lucrează la 60 de fabrici din 26 de state.
Sursa: MEDIAFAX