Săptămâna aceasta, Goodyear Dunlop Tires România împreună cu partenerul său Dumivest a inaugurat la Timişoara primul magazin-service Premio greenfield din România. O construcţie de la zero, rod al unei investiţii într-un concept de tradiţie în Europa, îi aşteaptă de acum pe bănăţeni cu servicii de calitate, la cele mai înalte standarde. În sprijinul ideilor PREMIO de calitate, confort, siguranţă şi performanţă a maşinii prin aportul unui service de roţi la standard
Săptămâna aceasta, Goodyear Dunlop Tires România împreună cu partenerul său Dumivest a inaugurat la Timişoara primul magazin-service Premio greenfield din România. O construcţie de la zero, rod al unei investiţii într-un concept de tradiţie în Europa, îi aşteaptă de acum pe bănăţeni cu servicii de calitate, la cele mai înalte standarde.
În sprijinul ideilor PREMIO de calitate, confort, siguranţă şi performanţă a maşinii prin aportul unui service de roţi la standarde deosebite, SEAT a fost partener la evenimentul de lansare, participând la prima sesiune de teste Premio privind importanţa presiunii în anvelope atât pentru siguranţa în trafic cât şi pentru consumul de combustibil.
Goodyear, unul dintre cei mai mari producători de anvelope din lume, şi-a extins activitatea din România cu un nou magazin-service Premio. Dumivest, partener al Goodyear Dunlop Tires România încă din 2005, a devenit partener francizat Premio şi este prima firmă din România care a îmbrăţişat recentul concept de service şi retail introdus anul acesta pe piaţa locală la un nivel extrem de amplu, realizând investiţii de aproape o jumătate de milion de euro.
În cadrul evenimentului de lansare oficială a Premio Dumivest din Timişoara, SEAT, prin dealerul său local autorizat, Todoruţ Internaţional, a îmbrăţişat ideea unui parteneriat într-o sesiune de teste, pentru a vedea în ce măsură nivelul presiunii în anvelope influenţează performanţa maşinii în raport cu specificaţiile indicate de producător.
Pentru testele de accelerare şi frânare, un SEAT Leon Cupra de 240 CP, încălţat cu anvelope Dunlop SP 9000, a rulat mai întâi cu o presiune în pneuri la standardul recomandat de producător de 2.4 bar pe faţă şi 2.2 bar pe spate, apoi cu o presiune cu 0.8 bar mai mică faţă de specificaţiile standard. Testele au relevat că, pentru o frânare de la 100 km/h la 0 km/h, o presiune mai mică cu 0,8 bar decât cea recomandată de producător măreşte spaţiul de frânare cu 3,5 metri, în timp ce pentru o frânare de la 60 km/h la 0 km/h aceeaşi presiune necesită un spaţiu de frânare cu aproximativ 1,5 m mai mare.
Tendinţa conducătorilor auto este, în genere, aceea de a amâna verificarea nivelului presiunii în anvelopă, ajungând să ruleze cu maşina pe care o conduc sub nivelul specificaţiilor date de producător. Testele de accelerare şi frânare efectuate în cadrul evenimentului de lansare Premio Dumivest au pus în evidenţă faptul că neglijarea controlului presiunii în anvelope duce la un risc sporit de accidente cu impact considerabil.
Pentru testele de consum, un SEAT Ibiza de 1.4 pe benzină a pus în evidenţă faptul că rularea cu o presiune mai mică cu 0.8 bar în anvelope faţă de specificaţiile producătorului dă un consum cu o valoare între 1,5 litri şi 2 litri mai mare la 100 de kilometri parcurşi. Ibiza 1.4/85 CP a rulat echipată cu anvelope anvelope Dunlop SP Sport 01 cu dimensiuni de 185/60-15. În cazul unor autoturisme cu motor cu cilindree mai mare, care rulează pe anvelope mai late, surplusul rulării cu o presiune neadecvată în pneuri va creşte şi mai mult consumul de combustibil la aceiaşi 100 de kilometri parcurşi.
Situat pe Şoseaua Calea Buziaşului nr.130 din Timişoara, Premio Dumivest oferă conducătorilor auto o gamă variată de anvelope şi accesorii, serviciile auto acoperind atât serviciile de montare şi demontare anvelope cât şi servicii de geometrie şi direcţie.
Magazinul-service Premio inaugurat acum în Timişoara are o suprafaţă de 380 m2 , cu un showroom supraetajat şi 4 rampe de lucru, în care sunt asigurate servicii de vânzare şi service roţi la standarde de înaltă calitate şi cu maxim de eficienţă.
În cadrul evenimentului de lansare al Premio Dumivest, Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires Romania, a precizat că nivelul pieţei de anvelope din România va cunoaşte până la sfârşitul anului o scădere cu circa 15%, în timp ce pentru 2010 este estimată o stagnare a aceastei pieţe. Activităţile de service şi retail încep să joace un rol din ce în ce mai important, cu atât mai mult cu cât pentru Goodyear segmentul de iarnă reprezintă 50% din volumul de vânzări şi tinde să se menţină la valoarea echivalentă de vânzare din anul trecut.
Premio Dumivest este al cincelea magazin-service Premio inaugurat anul acesta în România şi al optulea din cele două ţări gestionate prin Goodyear Dunlop Tires România. Alte trei magazine-service cu conceptul european Premio vor urma să fie deschise până la sfârşitul acestui an în România şi alte două în Bulgaria.
Programul de franciză Premio a fost implementat prima dată de organizaţia German Goodyear-Franchise (GDHS), în 1996, şi este un concept al companiei Goodyear, furnizat dealerilor în sistem franciză. În 2002, Premio Elveţia a fost primul pas spre pieţele internaţionale. La nivel european există aproape 4.000 de magazine-service Premio, HiQ sau Vulco, din care peste 300 lansate numai în acest an, toate reprezentând acelaşi concept. În aceste magazine-service se găsesc atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât şi alte mărci de anvelope, accesorii şi piese de schimb, clienţii direcţi beneficiind şi de serviciile aferente pentru operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.
În România sunt deja funcţionale cinci astfel de magazine-service Premio – Deva, Bucureşti, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea şi Timişoara. Goodyear Dunlop Tires România a inaugurat de curând şi trei magazine-service Premio în Bulgaria, la Stara Zagora, Montana şi Yambol, înscriind astfel 8 noi magazine-service în lanţul Premio european.