Goodyear Dunlop Tires România, subsidiara locală a unuia din leaderii producătorilor de anvelope din întreaga lume, anunţă două promovări în funcţii cheie ale organizaţiei Goodyear Dunlop CSEE (Central and South-Eastern Europe) din rândurile managerilor săi locali.
Alina Mihăescu, de 12 ani cunoscută în funcţiile de Marketing Manager şi Marketing Coordinator pentru România şi Bulgaria în cadrul Goodyear Dunlop Tires România, a fost numită în funcţia de Commercial Marketing Manager CSEE – Goodyear Dunlop Tires CSEE începând cu luna Ianuarie a anului curent.
În noua funcţie, Alina Mihăescu va fi responsabilă de dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiilor de marketing pe segmentul comercial (anvelope de camion, camionete, remorci, vehicule urbane şi de utilitate municipală) în 14 ţări din regiunea Europa Centrală şi de Sud-Est: Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Slovenia, Serbia, Muntenegru, Kosovo, Macedonia, Croaţia, Bosnia-Herţegovina, Cipru şi Albania.
Înainte de a fi numită în această funcţie, Alina Mihăescu a ocupat funcţia de PR & Marketing Manager pentru România şi Bulgaria în cadrul Goodyear Dunlop Tires România.
Alina Mihăescu s-a alăturat companiei Goodyear în ianuarie 2000, ocupând funcţia executivă de Coordonator de Marketing pentru România, Bulgaria şi Ungaria. În cadrul organizaţiei a mai ocupat funcţiile de Coordonator de Marketing pentru România şi Bulgaria şi Director de Marketing pentru cele două ţări. Alina Mihăescu este absolventă a Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine, secţia Italiană-Engleză, din cadrul Universităţii Bucureşti, deţinând şi un master în aceeaşi specializare.
Daniel Matei este, începând cu luna ianuarie a anului curent, noul Trade Marketing & Customer Training Manager în cadrul Goodyear Dunlop Tires CSEE. Anterior acestei numiri, Daniel Matei a ocupat funcţia de Key Account Manager, fiind responsabil pe segmentul vânzări prin intermediul lanţurilor de distribuţie paneuropene pentru flote şi dealeri auto.
În noua sa funcţie, Daniel Matei va conduce operaţiunile legate de pregătirea şi informarea consumatorilor şi a distribuitorilor autorizaţi în cele 14 ţări ale CSEE – Europa Centrală şi de Sud-Est.
Daniel Matei, originar din Târgu Mureş, s-a alăturat companiei Goodyear în mai 2003, ca reprezentant de zonă. În cadrul reprezentanţei locale a fost responsabil de mărcile Dunlop şi Debica, fiind avansat ulterior pe poziţia de Responsabil Vânzări şi Distribuţie Sava Debica şi Falken pentru Moto, ATV şi Karting. Rezultatele excelente obţinute pe acest segment de consum l-au propulsat în funcţia de responsabil pentru reţeaua de dealeri, flote şi reţele internaţionale. Daniel Matei este licenţiat în Management în cadrul Open University, Marea Britanie.