Alina Mihăescu, fost marketing manager şi marketing coordinator pentru România şi Bulgaria și Daniel Matei, key account manager în cadrul aceleiași companii au fost promovați în funcțiile de commercial marketing manager, respectiv, trade marketing & customer training manager pentru zona europei centrale și de sud-est.
În noua funcţie, Alina Mihăescu va fi responsabilă de dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiilor de marketing pe segmentul comercial (anvelope de camion, camionete, remorci, vehicule urbane şi de utilitate municipală) în 14 ţări din regiunea Europa Centrală şi de Sud-Est: Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Slovenia, Serbia, Muntenegru, Kosovo, Macedonia, Croaţia, Bosnia-Herţegovina, Cipru şi Albania. Alina Mihăescu este angajată a Goodyear din ianuarie 2000, ocupând funcţia executivă de coordonator de marketing pentru România, Bulgaria şi Ungaria. În cadrul organizaţiei a mai ocupat funcţiile de coordonator de marketing pentru România şi Bulgaria şi director de marketing pentru cele două ţări.
Daniel Matei a ocupat funcţia de Key Account Manager, fiind responsabil pentru segmentul vânzări prin intermediul lanţurilor de distribuţie paneuropene pentru flote şi dealeri auto. În noua sa funcţie, Daniel Matei va conduce operaţiunile legate de pregătirea şi informarea consumatorilor şi a distribuitorilor autorizaţi în cele 14 ţări ale CSEE (Europa Centrală şi de Sud-Est).
Originar din Târgu Mureş, Dan Matei s-a alăturat companiei Goodyear în mai 2003 ca reprezentant de zonă. În cadrul reprezentanţei locale a fost responsabil de mărcile Dunlop şi Debica, fiind avansat ulterior pe poziţia de responsabil vânzări şi distribuţie Sava Debica şi Falken pentru Moto, ATV şi Karting.