Jocul Pac-Man care a fost afişat pe pagina motorului de căutare Google timp de trei zile a costat economia americană 120 de milioane de dolari, conform unei analize a Rescue Time.

Un utilizator Google petrece într-o zi normală 4 minute şi 30 de secunde zilnic pe site-ul Google, în acest timp vizionând aproximativ 22 de pagini ale motorului de căutare, conform analizei Rescue Time, companie care crează softuri de management şi de gestiune a timpului.

În zilele când în locul logoului Google a fost jocul Pac-Man utilizatorii au petrecut cu 36 de secunde mai mult timp.  Cu alte cuvinte, vizitatorii Google au petrecut 5 milioane de ore, vineri, jucând Pac-Man.

Luând în calcul un cost al productivităţii de 25 dolari/oră, analiza Rescue Time arată ca jocul ar fi adus pierderi economiei americane de 120,48 milioane dolari.

Din fericire, 75% dintre cei care au văzut logo-ul cu Pac-Man nu şi-au dat seama că jocul era chiar funcţional.

Jocul este disponibil la adresa https://www.google.com/pacman