Matt Brittin, preşedintele Google pentru zona EMEA (Europa, Estul Mijlociu şi Africa) vine cu noi precizări. Acesta a anunțat că noile prevederi care urmează să fie incluse în Regulamentul privind pieţele digitale trebuie să sprijine redresarea economică, având în vedere contextul actual în care ne aflăm.
Matt Brittin, preşedintele Google pentru zona EMEA (Europa, Estul Mijlociu şi Africa) susține că își dorește ca prin noul Regulament utilizatorii europeni să poată beneficia de o experiență de internet de primă clasă.
El a mai subliniat faptul că inovarea și dezvoltarea unor noi produse care să ajute clienții va continua și totodată, funcțiile gratuite de bază vor rămâne în continuare în vigoare.
„Vrem să ne asigurăm că, prin intermediul DMA (Regulamentul privind pieţele digitale, Digital Markets Act – DMA, n.r.), utilizatorii noştri europeni pot beneficia de o experienţă de internet de primă clasă şi nu de o experienţă de internet de clasa a doua. IMM-urile europene doresc instrumente care să le ajute să îşi extindă şi să îşi dezvolte afacerile, mai ales când începem să ne recuperăm.
Acesta este motivul pentru care dorim să putem continua să inovăm şi să dezvoltăm noi produse şi caracteristici care să ne ajute clienţii. Este motivul pentru care dorim să ne asigurăm că funcţiile gratuite de bază, care au fost atât de vitale în pandemie, nu sunt retrase. De asemenea, este important ca aceste noi reguli privind DMA să sprijine redresarea economică şi, de aceea, Google doreşte să se asigure că înţelegem corect regulile, pentru a proteja şi a încuraja inovaţia în sector”, a afirmat Brittin.
Toți utilizatorii trebuie să fie în siguranță pe internet
În același timp, oficialul Google a subliniat faptul că toţi utilizatorii trebuie să fie în siguranţă atunci când accesează internetul, iar consumatorii să beneficieze de experienţe şi produse noi, inovatoare.
El a mai adăugat că se dorește aducerea de noi produse și inovare în moduri bune pentru consumatori. Potrivit acestuia, toate companiile ar trebui să beneficieze de asistență juridică pentru a putea construi noi produse, dar și servicii.
„Este important să păstrăm în siguranţă toţi utilizatorii atunci când navighează online. Dorim să ne asigurăm că produsele şi caracteristicile-cheie sunt protejate în limitele DMA şi că impactul asupra experienţei şi siguranţei utilizatorilor este minimizat (…) Un DMA mai inovator ne-ar permite să continuăm să inovăm şi ne permite să continuăm să dezvoltăm noi caracteristici şi produse.
Vrem să putem continua să aducem produse noi şi să inovăm în moduri bune pentru consumatori. Toate companiile, indiferent de mărime, ar trebui să beneficieze de asistenţă juridică pentru a crea şi a construi noi produse şi servicii. Momentan, DMA ne limitează capacitatea de a aduce modificări produselor noastre sau de a introduce noi funcţii pentru acestea”, a punctat Matt Brittin.