Compania Google a lansat Buzz, un nou serviciu integrat Gmail prin care încearcă să concureze reţeaua de socializare Facebook şi site-ul de micro-blogging Twitter. Serviciul de e-mail Gmail numără peste 175 de milioane de utilizatori, iar Google s-a decis să le ofere acestora funcţii similare cu cele ale reţelele de socializare, la scurt timp după ce Facebook a anunţat că a depăşit pragul de 400 de milioane de utilizatori. Buzz permite utilizatorilor facă, în timp real,
Compania Google a lansat Buzz, un nou serviciu integrat Gmail prin care încearcă să concureze reţeaua de socializare Facebook şi site-ul de micro-blogging Twitter.
Serviciul de e-mail Gmail numără peste 175 de milioane de utilizatori, iar Google s-a decis să le ofere acestora funcţii similare cu cele ale reţelele de socializare, la scurt timp după ce Facebook a anunţat că a depăşit pragul de 400 de milioane de utilizatori.
Buzz permite utilizatorilor facă, în timp real, schimb de mesaje, poze sau clipuri video. Utilizatorii pot posta update-uri publice sau private şi împărţi conţinut de pe site-uri precum Twitter, YouTube, Flickr şi Picassa.
Update-urile sunt adăugate automat în pagina de profil a utilizatorului. Serviciul Buzz va dispune şi de o variantă pentru telefoanele mobile prevăzute cu sistemul de operare Android.
Anul 2010 este un an important pentru strategia social media a Google. Compania a angajat mai mulţi veterani ai social web-ului şi a creat o echipă care va lucra la noi servicii similare Buzz.
SURSA: CNET