La mai putin de o saptamana de la lansarea browser-ului Google Chrome, un baromentru pentru monitorizarea traficului web din Franta a masurat succesul navigatorului de la Google. Chiar daca piata ramane dominata de Internet Explorer (67%) si Mozilla Firefox (28,1%), Google Chrome a ajuns pe pozitia a patra, dupa Apple Safari (2,88%), cu o cota de piata de 1,01%, cu mult in fata navigatorului Opera, un browser cu traditie, dar care nu are in Franta decat 0,49%. Conform barometrului Xiti Monitor
La mai putin de o saptamana de la lansarea browser-ului Google Chrome, un baromentru pentru monitorizarea traficului web din Franta a masurat succesul navigatorului de la Google.
Chiar daca piata ramane dominata de Internet Explorer (67%) si Mozilla Firefox (28,1%), Google Chrome a ajuns pe pozitia a patra, dupa Apple Safari (2,88%), cu o cota de piata de 1,01%, cu mult in fata navigatorului Opera, un browser cu traditie, dar care nu are in Franta decat 0,49%.
Conform barometrului Xiti Monitor, se pare ca cei care „se convertesc” la Google Chrome nu sunt atat utilizatori de IE, cat utilizatori de Firefox. Astfel, conform masuratorilor de trafic, Internet Explorer a afisat o scadere de 0,21% a numarului de utilizatori, in timp ce Mozilla a inregistrat o reducere de 0,75%.
Analistii arata totusi ca nu trebuie trase concluzii pripite la numai o saptamana de la aparitia pe piata. Instalarea browser-ului Google Chrome si utilizarea lui pe perioade scurte este un fenomen firesc in aceasta perioada de imediat dupa lansare.
Sursa: L’Expansion