Compania americana a lansat Google Earth Outreach, un nou program menit să ajute organizaţiile non-profit din întreaga lume să utilizeze mai bine Google Earth pentru a ilustra şi susţine activitatea pe care o desfăşoară, informeaza un comunicat Google.

 

Programul include ghiduri online complete, tutoriale video, precum şi studii de caz referitoare la utilizarea Google Earth, orientate special către necesităţile organizaţiilor non-profit. În plus, există forumuri online care pun în legătură noii participanţi cu partenerii Global Awareness şi programatori experimentaţi, care le pot oferi asistenţă în crearea de layere Keyhole Markup Language (KML) pentru Google Earth. Aceste forumuri, moderate de personalul Google Earth Outreach, urmăresc să încurajeze discuţiile şi cooperarea între organizaţii şi comunitatea de utilizatori Google Earth.

 

Totodata, au fost lansate şi trei noi layere Global Awareness pentru Google Earth. Layer-ul GHF Global Awareness explorează siturile moştenirii culturale din întreaga lume. Layer-ul Earthwatch Global Awareness permite utilizatorilor să viziteze în plan virtual peste 100 expediţii ale voluntarilor Earthwatch în Google Earth, iar layer-ul TransFair USA prezintă cele peste 70 de cooperative "Fair Trade" situate în America Latină, Asia şi Africa.

 

Google Earth combină imagini preluate din satelit, hărţi şi motorul de căutare Google pentru a face informaţia geografică a lumii uşor accesibilă şi folositoare. Programul, disponibil gratuit pe site-ul Google, a fost descarcat de peste 200 de milioane de utilizatori.

 

Sursa: Capital 28 Iunie 2007