Google a anuntat ca participatia de 5% pe care o detine in cadrul AOL valoreaza acum mult mai putin decat suma pentru care a fost achizitionata in 2006, 1 miliarde de dolari.
„Credem ca investitia noastra in AOL s-a devalorizat”, au afirmat reprezentantii Google.
Detinatorul celui mai mare motor de cautare a anuntat insa ca va reinnoi intelegerea de publicitate cu AOL, cel mai mare partener al sau pe acest segment, cel putin pana cand parteneriatul cu Yahoo va intra in vigoare in lunile care urmeaza.
Parteneriatul cu AOL a fost stabilit initial in 2002 si a fost un punct de plecare a serviciului de publicitate al Google.
Time Warner a anuntat in ultima vreme ca vrea sa divida unitatea AOL pentru a putea sa o vanda mai usor. Cifra de afaceri a AOL a scazut cu 16% in al doilea trimestru, pana la 1,06 miliarde dolari pe fondul unei diminuari cu 29% a veniturilor din abonamente.
Analsitii de pe piata sunt de parere ca divizarea AOL va duce la diminuarea valorii investitiei initiale a Google pana la 500 milioane de dolari.
Sursa: Reuters