Într-un an, valoarea mărcii reprezentate de un măr a crescut cu 84%, atingând 153,28 miliarde de dolari. Din 2006, ea a avansat cu 859%. ‘Îmbogăţindu-şi marca şi inovând în permanenţă, Apple a continuat să-şi vândă bine produsele la un preţ +premium+, chiar şi în perioade de nesiguranţă economică, şi să scrie o poveste frumoasă, din care se pot inspira alte mărci’, spune Eileen Campbell, PDG al Millward Brown.
Firmele din domeniul tehnologic domină clasamentul din acest an: fostul număr unu, Google, ocupă locul al doilea, cu 111 miliarde de dolari (-2%), iar IBM încheie podiumul, cu 100,85 miliarde de dolari (+17%).
În ceea ce priveşte compania Microsoft, gigantul informatic se află pe locul al cincilea, cu 78,24 miliarde de dolari (+2%), după McDonald’s şi înainte de Coca Cola. Prima marcă franceză, Louis Vuitton, este a 26-a, cu 24,3 miliarde de dolari, în creştere du 23%.
SURSA: Agerpres