Google nu ştie ce să mai facă pentru a creşte vânzările Nexus One

Google a încheiat un contract cu Sprint Nextel, al doilea furnizor de servicii wireless din Statele Unite, pentru a comercializa terminalul Nexus One, care a înregistrat vânzări foarte mici în comparaţie cu terminalele iPhone şi Motorola Droid. Google a început să vândă terminalul Nexus One în luna ianuarie, iar la 74 de zile nu a reuşit să comercializeze decât 135.000 de unităţi. Spre comparaţie, Apple reuşea, în aceeaşi periodă, să vândă un milion de unităţi, confor

Google a încheiat un contract cu Sprint Nextel, al doilea furnizor de servicii wireless din Statele Unite, pentru a comercializa terminalul Nexus One, care a înregistrat vânzări foarte mici în comparaţie cu terminalele iPhone şi Motorola Droid.

Google a început să vândă terminalul Nexus One în luna ianuarie, iar la 74 de zile nu a reuşit să comercializeze decât 135.000 de unităţi. Spre comparaţie, Apple reuşea, în aceeaşi periodă, să vândă un milion de unităţi, conform datelor companiei Flurry.

Spre deosebire de iPhone şi Motorola Droid, care au fost promovate la televizor, Nexus nu a fost promovat de Google decât pe Internet şi este vândut direct de pe site-ul companiei.

Nexus One va fi disponibil, în curând, prin operatorul Sprint Nextel, numărul trei pe piaţa din SUA cu 48 de milioane de abonaţi. Nu se cunoaşte încă preţul.

Terminalul este disponibil, de asemenea, la T-Mobile USA, pentru 179 de dolari cu un abonament pe doi ani şi cu 529 de dolari, fără abonament. T-Mobile este numărul patru pe piaţa americană, cu 33,8 milioane de abonaţi, la sfârşitul anului 2009.

SURSA:Pcpro.co.uk