Google vrea să-și îmbunătățească motorul de căutare folosit de o mulțime de oameni
Potrivit Wall Street Journal, se pare că Google intenționează să își îmbunătățească motorul de căutare, făcându-l „mai uman”, „mai atractiv”, „mai personal” și „mai vizual”, cu un accent deosebit pe satisfacerea nevoilor tinerilor din întreaga lume.
Reuters a relatat această evoluție, menționând că ascensiunea aplicațiilor de inteligență artificială (AI) precum ChatGPT subliniază importanța tot mai mare a acestei tehnologii, care are potențialul de a transforma modul în care funcționează societatea și întreprinderile.
Schimbările la care ar trebui să ne așteptăm de la Google
Sursa anterior precizată spune că gigantul american Google intenționează să își mute motorul de căutare de la formatul convențional de „10 linkuri albastre” și să îl facă mai atractiv din punct de vedere vizual, mai atrăgător, mai personal și mai uman, cu accent pe satisfacerea nevoilor tinerilor din întreaga lume.
Compania are de gând să încorporeze mai multe voci umane ca parte a acestei schimbări. Raportul a adăugat că, la viitoarea sa conferință pentru dezvoltatori I/O, Google ar urma să lanseze noi caracteristici care să le permită utilizatorilor să converseze cu un program de inteligență artificială, cunoscut sub numele de „Magi”, citând persoane din interior.
Inteligența artificială generativă a devenit foarte populară în acest an
În acest an, inteligența artificială generativă a devenit un termen popular, diverse aplicații atrăgând atenția publicului și determinând companiile să concureze între ele pentru a lansa produse similare care, în opinia lor, vor revoluționa procesele de lucru. Google, o subsidiară a Alphabet, nu a oferit încă un comentariu ca răspuns la solicitarea Reuters.
Google are propriul serviciu de inteligență artificială și se numește Bard
Google și-a lansat serviciul de inteligență artificială, Bard, pentru a concura cu ChatGPT. Serviciul este disponibil în prezent pentru un grup restrâns de utilizatori din SUA și Marea Britanie și se bazează pe o tehnologie pe care Google o dezvoltă de ani de zile. Deși Bard va avea propriul site web, nu va fi promovat pe scară largă de Google Search.