"În România vedem că, din toate căutările legate de turism făcute anul trecut, 33% au fost realizate de pe mobil. Asta include tot: research, informaţii, locaţie. Procentul s-a dublat faţă de 2014", a spus Sipciu. 

Potrivit reprezentantului Google România, aceste date arată că turismul este una dintre industriile orientate către mobil. 

"Asta îmi spune că, dacă aş lucra în industria turismului, unul din trei clienţi mă poate căuta de pe dispozitivele mobile. (…) Smartphone-ul este acum mai mult decât un dispozitiv mobil, este un asistent personal. Vedem asta în turism", a subliniat Ana Sipciu. 

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT), în parteneriat cu Organizaţia Mondială a Turismului (OMT), a organizat, joi, Conferinţa Internaţională "Managementul integrat al calităţii pentru destinaţiile turistice: cheia pentru competitivitate". 

Acest eveniment, de o importanţă majoră pentru turismul naţional şi internaţional, şi-a propus, prin tematica abordată, să promoveze şi să dezvolte la nivel internaţional noul trend în domeniul turistic, legat de organizaţiile de management al destinaţiilor, care presupune o viziune integrată a tuturor elementelor care definesc şi conturează o destinaţie turistică. La toate aceste discuţii participă peste 100 de oficiali ai industriei turistice internaţionale. 

AGERPRES