Google România se va implica în activităţile asociaţiei, care includ cercetare, educaţie, standardizare, susţinerea de evenimente pentru industrie, public affairs, operaţiuni şi social media, atât cu iniţiative proprii sau în cadrul grupurilor de lucru ale IAB România, va putea candida la poziţii de conducere în cadrul Asociaţiei din România sau din Europa.
“Google a deschis un birou în România pentru a fi un jucător local, pentru a putea participa activ la dezvoltarea mediului online şi în acest context aderarea la IAB este naturală. Online-ul ca mediu de business şi comunicare se dezvoltă accelerat şi IAB-ul are un rol foarte important în asigurarea unei creşteri sănătoase”, a spus Dan Bulucea, Country Manager Google România.
“Aderarea Google la IAB România este un semn de consolidare a pieţei, de încredere în acţiunile derulate de către asociaţie şi de susţinere şi implicare în eforturile de dezvoltare a industriei online”, a spus Cristian Petriceanu, preşedintele IAB România.
Google este a cincea companie multinaţională care aderă la IAB România, după Orange, ING, Gemius şi Smart Adserver, fiind membru IAB şi la nivel internaţional. IAB România reuneşte în acest moment 49 de membri.