Andy Carvin de la NPR l-a întrebat pe Schmidt cum îşi motivează această politică, din moment ce publicarea numelui real poate fi riscantă uneori pentru utilizatori. Acesta a reamintit că Google+ este un serviciu bazat pe identitatea reală în primul rând, iar cei de la companie pun mult preţ pe respectarea acestei clauze. În scurt timp, Carvin a publicat pe contul personal de Google+ că nimeni nu este forţat să utilizeze acest site de socializare, de aceea cei care se tem că folosirea numelui real este ceva riscant, nu ar mai trebui să se înregistreze.
Carvin a mai adăugat că executivul de la Google a declarat că internetul ar fi mai bun dacă am şti că interlocutorul este o persoană reală şi nu câine sau o identitate inventată. Unii oameni sunt răi în mod gratuit, iar politica Google+ ar putea duce la evitarea unor situaţii de acest gen.
Unele păreri spun că cei de la Google ţin atât de mult ca utilizatorii să-şi dezvăluie identitatea reală pentru a-şi cunoaşte mai bine publicul. A-şi cunoaşte target-ul este un lucru extrem de valoros atunci când compania lucrează la produse noi.
Sursa: mashable
Eric Schmidt: „Dacă nu doreşti să-ţi dezvălui identitatea reală, nu îţi face cont de Google+”
30 august 2011, 14:32
Ultima modificare în 30 august 2011, 17:32
Google+ a fost gândit ca un serviciu bazat pe identitatea reală, de aceea Eric Schmidt de la Google a declarat în acest weekend că dezirabil ar fi ca toţi utilizatorii să-şi folosească numele reale şi nu pseudonime.
Etichete: confidentialitate,
google,
retele de socializare
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Ringier cumpără Edipresse A.S România
- Steve Jobs, cele mai reuşite cover-uri de reviste
- Schwartzenberg mută Realitatea TV în clădirea de birouri a Willbrook International
- Paradoxul teatrului: Săli pline, profituri inexistente
- Willbrook finalizează preluarea The Money Channel până la sfârşitul lunii
- Universal Studios a dat in judecată TVR și cere 11 milioane de dolari
- Presa locală după criză: unii la bal, alții la spital
- Spot publicitar inedit de la IKEA
- Prima țară europeană care vrea să interzică accesul la Facebook!
- CNA atenţionează RCS&RDS. Află de ce