Protocolul a fost semnat în cadrul conferinţei internaţionale 'Think Travel with Google', ce se desfăşoară la Dubrovnik, Croaţia.
'Think Travel with Google' este un eveniment dedicat autorităţilor naţionale pentru turism din întreaga lume şi experţilor care au ca obiectiv cunoaşterea, respectiv crearea brandului de destinaţie pentru ţara lor. Manifestarea are ca scop alăturarea experţilor internaţionali şi liderilor în branding de ţară pentru o zi de discuţii inspiraţionale despre viitorul turismului.
Conferinţa "Think Travel with Google" de la Dubrovnik îşi propune să găsească răspunsuri la nevoia destinaţiilor de a se remarca în ochii călătorului, la nevoia de poziţionare în lumea digitală, alături de leaderi ai industriei.
În baza programului stabilit, Google România va pune la dispoziţie o serie de sesiuni de training pe diverse teme precum folosirea platformelor Google (Google+, YouTube, Google MyBusiness, Google Maps, Google Analytics), utilizarea uneltelor de cercetare a pieţei (Google Trends, Google Consumer Barometer), promovarea online prin intermediul Google AdWords, cercetări folositoare elaborarea strategiei pentru promovarea externă a României.
SURSA: Agerpres