Google şi-a dezvoltat secţiunea de ştiri

Compania IT Google a inceput sa gazduiasca pe site-ul propriu stiri produse de Associated Press, Agence France-Presse, The Press Association si The Canadian Press. Astfel, vizitatorii sectiunii de stiri Google nu mai sunt directionati spre site-urile agentiilor de presa atunci cand vor sa citeasca un articol. Cele patru agentii distribuie zilnic sute de stiri si fotografii iar disponibilitatea lor direct pe site-ul Google ar putea afecta numarul de vizitatori al site-urilor media care pre

Compania IT Google a inceput sa gazduiasca pe site-ul propriu stiri produse de Associated Press, Agence France-Presse, The Press Association si The Canadian Press. Astfel, vizitatorii sectiunii de stiri Google nu mai sunt directionati spre site-urile agentiilor de presa atunci cand vor sa citeasca un articol.

Cele patru agentii distribuie zilnic sute de stiri si fotografii iar disponibilitatea lor direct pe site-ul Google ar putea afecta numarul de vizitatori al site-urilor media care preiau aceste materiale, dar si veniturile acestora din publicitatea online.

Desi Google detinea de mai mult timp dreptul de a posta pe site-ul propriu materialele celor patru agentii de stiri, cititorii inca erau directionati catre site-urile acestora.

Google detine cel mai folosit motor de cautare de pe internet dar sectiunea sa de stiri nu se bucura de acelasi succes. Google News a atras 9,6 milioane de cititori in luna iulie, in timp ce Yahoo News a avut 33,8 milioane de cititori in aceeasi perioada. Yahoo News gazduieste materialele mai multor agentii de presa de mai multi ani.

Sectiunea de stiri a site-ului Google nu a suferit modificari grafice si nu va afecta modul in care Google trateaza materialele altor agentii de presa.

Sursa: AP