GoShopping.com, compania americană ce deţine portalul de comparaţii cumpărături cu acelaşi nume vrea să atragă 80.000 de vizitatori unici pe zi numai din România, până la finalul anului şi înregistrarea majorităţii magazinelor online şi offline din ţară.Compania a înregistrat pe portalul său 100 de magazine online româneşti, 120.000 de produse listate şi aproximativ 1500 de vizitatori unici pe zi, în primele trei săptămâni de la lansarea pe piaţa românească.De aseme
GoShopping.com, compania americană ce deţine portalul de comparaţii cumpărături cu acelaşi nume vrea să atragă 80.000 de vizitatori unici pe zi numai din România, până la finalul anului şi înregistrarea majorităţii magazinelor online şi offline din ţară.
Compania a înregistrat pe portalul său 100 de magazine online româneşti, 120.000 de produse listate şi aproximativ 1500 de vizitatori unici pe zi, în primele trei săptămâni de la lansarea pe piaţa românească.
De asemenea, în primele două săptămâni de la lansarea pe piaţa românească, GoShopping.com este pe primele 30 de poziţii din google.ro, cu aproximativ 40 de cuvinte-cheie, unele chiar foarte populare, precum „compară telefoane”,”preţuri telefoane”, etc.
Oficialii GoShopping.com au mai anunţat că în următoarele luni vor da posibilitatea tuturor marilor lanţuri de magazine sau distribuitori, cu posibilitate de livrare în toată ţara dar care nu au magazine online să îşi vândă produsele prin intermediul portalului.