În cei 20 de ani, în cadrul agenţiei Graffiti BBDO s-au format peste 500 de oameni, s-a înregistrat o contribuţie de peste 600 milioane lei la dezvoltarea economiei româneşti şi un portofoliu de peste 2.000 de campanii de comunicare.
În România, Graffiti BBDO a fost prima agenţie care şi-a creat un departament specializat de strategie, prima care a introdus profesionist pe piaţa de comunicare conceptul de Customer Relationship Management, prima care a produs un spot pe peliculă cu scenariu românesc pentru cafeaua Sahara/Elite şi tot prima care a făcut un rebranding de companie multinaţională, pentru PanAm-Delta Airlines. În plus, Graffiti BBDO este afiliată la o reţea globală de comunicare: BBDO Worldwide.
În 2011, Graffiti BBDO este cea mai eficientă agenţie de publicitate din România, ocupând locul 18 în topul de eficienţă al agenţiilor europene, conform Effie Effectiveness Index, lansat anul acesta la Cannes.
"Obiectivul nostru este să ducem BBDO Romania la un nou nivel, în avangarda soluţiilor ce îmbină marketingul cu tehnologia. Ceea ce ne interesează este să folosim experienţa de lider pentru a livra rezultate clienţilor noştri”, declară Nora Marcovici, CEO BBDO Group România.