Din toamna anului 2001 pana in primavara acestui an, a fost inregistrata o crestere de 170 de procente, din 187 de milioane de utilizatori ai retelei, aproape 60 de milioane fiind implicati in tranzactii online. De asemenea, daca la sfarsitul lui 2001 ponderea celor care au cumparat produse prin Internet a fost de 27,7%, in primavara lui 2002, cota lor a crescut la 31,4%. In ceea ce priveste evolutia pe tari, Spania si Germania inregistreaza cele mai mari cresteri, cu 56, respectiv 33 de procente.
Graficul saptamanii
![Graficul saptamanii](https://media.capital.ro/wp-content/uploads/2021/03/default-image-1024x771.jpg)
11 septembrie 2002, 12:00
Ultima modificare în 11 septembrie 2002, 15:00
Din toamna anului 2001 pana in primavara acestui an, a fost inregistrata o crestere de 170 de procente, din 187 de milioane de utilizatori ai retelei, aproape 60 de milioane fiind implicati in tranzactii online. De asemenea, daca la sfarsitul lui 2001 ponderea celor care au cumparat produse prin Internet a fost de 27,7%, in primavara lui 2002, cota lor a crescut la 31,4%. In ceea ce priveste evolutia pe tari, Spania si Germania inregistreaza cele mai mari cresteri, cu 56, respectiv 33 de procent
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Curatenie generala in valoare de 21 miliarde dolari
- Curier
- Milioane de saraci si un firav program social
- Doisprezece gameri pentru Coreea de Sud
- SIF-urile s-au intrecut in cresterea activului net
- Dobanzile nu mai scad
- Pe munte, ca si in afaceri, conteaza cu ce te incalti
- Banca Nationala a Romaniei
- Producatori trasi in piept de stat
- Neregulile Phare – sub pres