Un studiu realizat de compania Media Audit pe un esantion de 128 de milioane de utilizatori releva ca, la sfarsitul anului trecut, un numar de 28 de cotidiane online au atras mai mult de 20% din cititorii de publicatii electronice, comparativ cu anul trecut, cand acelasi procent a fost atras doar de sapte site-uri de profil. Uimitor sau nu, site-urile cele mai vizitate nu apartin marilor titluri de pe piata traditionala (exceptand Washington Post, care este lider), ci, mai degraba, ublicatiilor
Un studiu realizat de compania Media Audit pe un esantion de 128 de milioane de utilizatori releva ca, la sfarsitul anului trecut, un numar de 28 de cotidiane online au atras mai mult de 20% din cititorii de publicatii electronice, comparativ cu anul trecut, cand acelasi procent a fost atras doar de sapte site-uri de profil. Uimitor sau nu, site-urile cele mai vizitate nu apartin marilor titluri de pe piata traditionala (exceptand Washington Post, care este lider), ci, mai degraba, ublicatiilor locale. Cifrele sunt insa relative datorita faptului ca unele ziare au doua sau mai multe site-uri, de exemplu, cel de-al doilea site al lui Washington Post atrage inca 21,1% utilizatori.