Brandul de oraş ajută la consolidarea spiritului local, nu neapărat va duce la o creştere economică, a declarat, astăzi, la Târgovişte, ministrul delegat pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediu de Afaceri şi Turism, Maria Grapini.
Ministrul a fost întrebat, în conferinţa de presă susţinută la Târgovişte, cum vede realizarea brandurilor de oraş şi dacă ar ajuta la dezvoltarea localităţilor respective. ”În toată lumea fiecare oraş are o stemă a lui. (…). E chestiunea asta că cetăţeanul se identifică cu ceva. Cred că ajută doar la consolidarea spiritului acesta local şi solidarizarea în jurul unor simboluri, nu neapărat că va duce la o creştere economică”, a precizat Maria Grapini.
Primăria Târgovişte a anunţat, luna trecută, că intenţionează să realizeze un brand al municipiului. În acest sens, primarul Târgoviştei, Gabriel Boriga, a propus consilierilor locali demararea unui concurs de soluţii pentru alegerea brandului.
Ministrul delegat pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediu de Afaceri şi Turism, Maria Grapini, a avut, sâmbătă, o întâlnire cu oficialităţile locale din judeţul Dâmboviţa cu care a discutat despre proiectele turistice din judeţ, precum şi despre necesitatea creşterii investiţiilor.
Sursa: Agerpres