Potrivit oficialilor companiei, investiţia iniţială în divizia din România, din 2013, s-a ridicat la un milion de euro, iar până la sfârşitul acestui an valoarea acesteia va ajunge la 1,5 milioane de euro.
'Ne-am extins pe piaţa din România, deoarece este o piaţă foarte interesantă pentru soluţiile de business oferite de SoftOne. Avem diferenţiatori puternici – singura soluţie ERP omogenă atât în Cloud, cât şi pe serverul clientului care poate fi 100% personalizată, la un raport preţ-performanţă excelent. Prin urmare, soluţia noastră ERP oferă avantaje competitive şi sprijină dezvoltarea companiilor într-un mediu complex de afaceri, precum este cel românesc. Avem în plan investiţii în subsidiara din România în valoare de 1,5 milioane de euro, până la finele acestui an', a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, directorul general al SoftOne Technologies, Antonis Kyriazis.
SoftOne Technologies este Microsoft Gold Certified Partner şi unul dintre furnizorii cei mai importanţi de soluţii Enterprise Resource Planning (ERP – Planificarea software a resurselor unei întreprinderi), Customer Relationship Management (CRM) şi Business Intelligence (BI).
Compania are mai mult de 1.000 de instalări în cloud, 300 de parteneri, 500 de dezvoltatori asociaţi şi 100 de angajaţi, precum şi un număr total de 12.000 de clienţi pe pieţele internaţionale (Grecia, România, Cipru, Rusia, Bulgaria, Serbia şi Turcia).
Produsul reprezentativ, Soft1 ERP, se adresează companiilor în curs de dezvoltare şi celor medii, dar şi corporaţiilor mari care au nevoie de optimizarea costurilor şi productivitate crescută pentru a-şi îmbunătăţi performanţele afacerii şi a-şi creşte competitivitatea. Soluţia reprezintă un sistem integrat care unifică procesele operaţionale din întreaga companie şi permite automatizarea funcţiilor cheie din toate departamentele.
SoftOne România şi-a început activitatea în 2013, iar printre clienţii actuali se află: JTI, Alpha Bank, Deloitte, Danone, Oscar Downstream, Ernst&Young, Secpral Pro, Onedia Distribution, Dablerom, Cosmos Mobile şi Uniunea Naţională a Transportatorilor Rutieri din România /UNTRR/.
În România, compania vizează o creştere a reţelei naţionale de distribuitori oficiali de la 10 la 20 şi a portofoliului de clienţi de la 65 la peste 100, până la sfârşitul anului în curs.
SoftOne Technologies, compania-mamă, are sediul central în Atena şi o sucursală în Salonic, iar la sfârşitul anului 2013, dincolo de provocările economice din piaţă, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 5 milioane euro, în creştere de 19% faţă de anul precedent. AGERPRES