Dacă prejudiciile cauzate de greva angajaților din sistemul feroviar sunt mai degrabă modice (20 de milioane de euro), grosul revine blocadelor din rafinării. Protestele care au paralizat activitatea principalelor porturi petroliere ale țării, Fos-sur-Mer și Lavera, în ultimele trei săptămâni, au dus deja la o creștere a prețurilor la combustibili cu peste 2%.
Rămași fără carburanți și nemulțumiți, la rândul lor, de reforma pensiilor, camionagii au intrat și ei în grevă. Consecințele acestei decizii sunt încă destul de greu de estimat, cu atât mai mult cu cât transportul rutier are o pondere de 80% în transportul de mărfuri din Franța.
Și totuși, există voci care afirmă că, în fapt, prejudiciul nu este chiar atât de mare: în final, vorbim de un stat care a raportat un deficit bugetar de 160 de miliarde de euro și care speră, prin mult hulita reformă a sistemului de pensii, să facă economii de 22 de miliarde.
 
70 de euro este suma minimă pe care o pierde din salariu un protestatar francez în fiecare zi de grevă.