Grey a castigat la finele anului 2007 contul de strategie si creatie pentru Bosch, cont ce a fost gestionat pana la acel moment de catre agentia Notorious Advertising. In urma unei competitii foarte stranse, Grey a fost aleasa agentia ce se va ocupa de comunicarea integrata a companiei: Creatie, ATL si BTL partea de media ramanand in continuare agentiei OMD. "Provocarea lansata de Bosch la sfarsitul lui 2007 prin 3 brief-uri structurate si cu obiective clare, dar si expe
Grey a castigat la finele anului 2007 contul de strategie si creatie pentru Bosch, cont ce a fost gestionat pana la acel moment de catre agentia Notorious Advertising.
In urma unei competitii foarte stranse, Grey a fost aleasa agentia ce se va ocupa de comunicarea integrata a companiei: Creatie, ATL si BTL partea de media ramanand in continuare agentiei OMD.
"Provocarea lansata de Bosch la sfarsitul lui 2007 prin 3 brief-uri structurate si cu obiective clare, dar si experienta pe categorie a agentiilor concurente ne-a mobilizat sa ne dorim mult acest client. A fost un pitch castigat in mod clar datorita frumusetii unor idei creative, eficiente, pornite dintr-o gandire strategica corecta. Am simtit din prima clipa ca suntem pe aceeasi lungime de unda cu clientul. Si sunt sigur ca ‘suflul’ unei noi agentii de creatie va fi simtit nu numai pentru brandurile Bosch, dar si pe categorie." a declarat Razvan Medrea, Account Director.
Agentia Grey va dezvolta mai multe campanii diferentiate avand in portofoliu toate diviziile Robert Bosch: Auto, Scule Electrice, Termotehnica (cu marcile Junkers si Buderus) si Security Systems.
Data: 21 ianuarie 2008
Sursa: Grey