” Extinderea ne va ajuta să oferim clienților servicii logistice integrate, prin intermediul companiilor membre ale Grampet, pe rutele care leagă Marea Nordului de Marea Adriatică și Marea Neagră. Integrarea acestor servicii  reprezintă un factor diferențiator puternic al grupului, cu un impact decisiv asupra eficienței, oferind clienților soluții complete care duc  la reduceri importante de timp și bani.”, declară Gruia Stoica, menționând totodată că a inițiat procedurile de înființare a caselor de expediții din Kazakhstan și China.
Creștere în 2010 pentru Grampet

De asemenea, Grampet este în tratative cu Ministerul Transporturilor din Republica Moldova pentru înființarea, împreună cu Căile Ferate Moldovenești, a unei fabrici de reparații material rulant. Vorbind despre strategia de extindere a afacerilor dincolo de granițe, Stoica afirmă că România are o tradiție îndelungată în domeniul feroviar, iar specialiștii noștri sunt recunoscuți oriunde în lume. ”Era păcat să nu capitalizăm, ca romani, toate aceste atribute. Grupul are suficienți project manageri, expertiza necesară și forța de a demonstra că o companie românească poate să se impună și pe piețele europene, dacă are un produs de calitate, are know how și își poate susține promisiunile făcute clienților”, conchide omul de afaceri.

Extinderea are la bază și creșterea businessului grupului. În 2010, veniturile Grampet au crescut cu 15% față de 2009, pentru 2011 estimându-se, de asemenea, o creștere de 20%. GFR care a ajuns anul trecut la o cotă de piață de 27%, țintește în 2011 33% din piața feroviară. Grupul Grampet are 8.500 de angajați.