Grupul austriac Chapter 4 intră pe piaţa din România

Reţeaua regională de relaţii publice Chapter 4, afiliat exclusiv Burson-Marsteller în Europa Centralăşi de Est, a deschis birou propriu şi la Bucureşti. Acesta este cel de-al şaselea birou al grupului austriac, după cele din Ungaria, Serbia, Bulgaria, Bosnia-Herţegovina şi Macedonia.

“Noua agenţie reprezintă un parteneriat între compania austriacă şi doi antreprenori români, Felix Tătaru şi Ioana Mănoiu. Aceasta are ca scop atât deservirea clienţilor internaţionali şi regionali ai grupului prezenţi în România, cât şi crearea unui portofoliu propriu de clienţi locali”, se menţionează într-un comunicat al firmei.

Chapter 4 România va fi condusă de Raluca Ene, un specialist cu peste 8 ani de experienţă în comunicare. În ultimii ani, ea s-a specializat în consultanţă strategică, comunicare corporate şi employer branding, lucrând pentru jucători importanţi din industrii precum IT&C, casă şi grădină, retail şi FMCG. Portofoliu de clienţi include companiile HP (divizia Entrerprise), Lufthansa şi SWISS.

“România este cea mai mare ţară din Balcani, iar perspectivele de dezvoltare ale acesteia sunt impresionante, de aceea biroul de la Bucureşti a fost absolut necesar pentru extinderea grupului Chapter 4 în Europa Centrală şi de Est”, spune Severin Heinisch, fondator şi CEO al Chapter 4 Austria.

“Chapter 4 România are avantajul important de a pune la dispoziţia clienţilor ei mai multe niveluri de expertize”, spune Raluca Ene. “Astfel, experienţa locală a echipei va fi completată cu know-how-ul regionalal grupului Chapter 4, la care se adaugă instrumentele internaţionale ale Burson-Marsteller. Este o abordare plurivalentă care răspunde eficient provocărilor complexe cu care se confruntă companiile în prezent”, adaugă Ene.

Chapter 4 România va oferi servicii complete de relaţii publice, de la consultanţă strategică de comunicare şi servicii de gestiunea crizei până la servicii de comunicare corporate şi pentru produse sau servicii, employer branding & reputation management, media trainings, relaţii cu presa şi public affairs.