„Grupul Deceuninck este o companie responsabilă, ce pune pe primul loc sustenabilitatea și realizarea unei economii circulare“, spune Luc Vankemmelbeke (foto), CEO Deceuninck Europe.
Deceuninck Group – Belgia este al doilea mare producător la nivel mondial de profile din PVC pentru ferestre și uși. De la înființare, în 1937 în Belgia, datorită calității înalte a produselor și serviciilor oferite, compania s-a extins continuu, astăzi activând cu 35 de filiale și 17 locații de producție diferite în peste 91 de țări. Grupul Deceuninck are relații comerciale cu peste 4000 de clienți pe întreg mapamondul.
Filiala din România a fost înființată în 1998 în București și furnizează materiale și servicii unei rețele de peste 90 de producători locali de ferestre și uși, majoritatea fiind parteneri ai companiei de peste 20 de ani. Eforturile depuse privind dezvoltarea de noi produse, inovația, principiile economiei circulare și investițiile permanente întăresc poziția companiei de lider în ceea ce înseamnă crearea unui viitor sustenabil. Deceuninck România reușește să realizeze o performanță de vânzări superioară dinamicii pieței locale. La nivelul anului 2021 cifra de afaceri a crescut de peste 2 ori comparat cu anul 2019. Reziliența și investițiile permanente au determinat lărgirea bazei de parteneri cu o acoperire națională largă.
„Avem 25 de ani de activitate în România, iar acest lucru este important. Experiența dobândită și suportul în vânzări și marketing acordat partenerilor noștri au contribuit la depășirea situațiilor dificile apărute în ultimii 2 ani. Ne așteptăm la noi provocări atipice, din acest motiv ne-am stabilit obiective realiste. La nivel de afacere, dorim cel puțin păstrarea volumului de vânzări din 2021, în tone, în condițiile în care prognozele arată o scădere cu două cifre a pieței în acest an. Suntem a doua companie producătoare de profile din PVC din lume, avem o responsabilitate imensă față de parteneri, mediu și nu în ultimul rând, față de beneficiarii ferestrelor cu profile Deceuninck. Monitorizăm activ parametrii ce pot aduce perturbări procesului de livrare și avem pregătite soluții de intervenție. Activitatea noastră rămâne dedicată strategiei de promovare a celor două linii de produse clasice și a liniei de profile bazate pe conceptul iCOR, precum și lansării de noi produse. Continuăm dezvoltarea rețelei de parteneri, consolidarea sprijinului acordat acestora. Toate aceste activități se desfășoară sub umbrela principiilor de afaceri ale Deceuninck, sloganul nostru concentrând strategia pe care o urmăm – Building a sustainable home“, a declarat Ovidiu Cilibiu, director de vânzări Deceuninck România.
Investițiile pentru cercetare și dezvoltarea de noi produse sunt elementele cheie care susțin inovația permanentă la Deceuninck. Noile produse lansate recent susțin acest demers vizionar privind sustenabilitatea. Astfel, prin platforma Elegant, deja o referință unică pe piața producției de ferestre și uși, sunt lansate Phoenix, primul profil pentru ferestre și uși obținut în întregime din material reciclat și Grando, o nouă serie de profile cu adâncimea constructivă de 84 de mm. Blocul central modular iCOR permite integrarea perfectă a profilelor Grando în platforma Elegant. O altă noutate vine din partea Twinson, divizia pentru placări pentru terase și fațade de la Deceuninck, prin lansarea noului profil casetat pentru terase, Essential XL, un profil cu o lățime de 18 cm. Acesta completează seria de profile Twinson deja existentă.