Compania Campbell Soup anunta ca va vinde brand-ul belgian Godiva, cunoscut pentru ciocolata de lux pe care o produce, pentru a se concentra pe afacerea-nucleu, cea a alimentelor „sanatoase”. Campbell sustine ca „decadenta” ciocolatei nu se mai inscrie in obiectivele sale, de a contribui la o alimentatie cat mai benefica pentru consumator. Godiva Chocolatier a apartinut grupului Campbell timp de 40 de ani, insa acest din urma sustine ca nu a reusit niciodata sa o i
Compania Campbell Soup anunta ca va vinde brand-ul belgian Godiva, cunoscut pentru ciocolata de lux pe care o produce, pentru a se concentra pe afacerea-nucleu, cea a alimentelor „sanatoase”. Campbell sustine ca „decadenta” ciocolatei nu se mai inscrie in obiectivele sale, de a contribui la o alimentatie cat mai benefica pentru consumator.
Godiva Chocolatier a apartinut grupului Campbell timp de 40 de ani, insa acest din urma sustine ca nu a reusit niciodata sa o integreze cu adevarat in sanul afacerii sale.
Vanzarile anuale ale brand-ului Godiva se cifreaza in medie la 500 de milioane de dolari.
Campbell incearca sa isi construiasca o imagine de propavaduitor al hranei sanatoase. Recent a redus cantitatea de sare din cele mai multe supe pe care le produce si a promovat intens cocktailul de legume V8. De asemenea, compania a lansat pe piata o varianta cu cereale integrale a renumitelor saratele in forma de pestisori.
Sursa: AP