Noul Carrefour Market Obregia îşi desfăşoară activitatea într-un spaţiu de vânzare de aproximativ 660 metri pătraţi, urmând strategia "preţuri mici, zilnic".

Modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 6.000 de produse (de la mezeluri, carne, lactate-brânzeturi, produse congelate şi semipreparate până la legume şi fructe, apă, sucuri, băuturi, produse de igienă sau pentru întreţinerea casei), incluzând peste 1.000 de articole marca proprie Carrefour, care sunt la acelaşi preţ ca în hypermarket.

Magazinul este deschis de luni până sâmbătă în intervalul orar 8.00 – 22.00, iar duminică între 8.00 şi 20.00. Noua unitate Carrefour are şase case de marcat şi circa 60 de angajaţi.

Carrefour Market schimbă sau rambursează în şapte zile suma plătită pentru un produs dacă acesta nu satisface pe deplin aşteptarea clientului, din punct de vedere calitativ.

Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european şi cel de-al doilea la nivel mondial. Prezent în 32 de ţări din lume cu peste 15.500 magazine, grupul Carrefour numără aproximativ 475.000 de angajaţi. În România, grupul Carrefour operează 25 de hipermarketuri, opt francize şi 57 de supermarketuri.