În ceea ce priveşte investiţiile, aproximativ 24 milioane lei au fost direcţionate către achiziţii de licenţe, construirea şi amenajarea noului depozit ce urmează să fie lansat anul acesta, reamenajarea farmaciilor respectând noua identitate vizuală DONA şi programele de pregătire profesională personalizate pe categorii de angajaţi.
"Anul trecut, piaţa farmaceutică a fost marcată de incertitudini, schimbări multiple şi impredictibilitate. În ciuda contextului dificil, am reuşit, cu mari eforturi, să obţinem rezultate foarte bune. Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate branduri din retailul farmaceutic şi considerăm că principalul punct de diferenţiere îl reprezintă nivelul de profesionalism al farmaciştilor noştri, susţinut continuu prin programe de instruire şi perfecţionare. În paralel, căutăm să fim un lanţ de farmacii tot mai accesibil, atât prin extinderea reţelei, cât şi prin preţurile poziţionate în zona inferioară a pieţei", a declarat Mihaela Ungureanu, directorul general al Siepcofar S.A.
Pentru 2017, reprezentanţii companiei estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 20%. Anul acesta, proiectele majore vizate sunt inaugurarea depozitului DONA.Logistică şi continuarea extinderii reţelei de farmacii atât prin dezvoltare organică, precum şi prin parteneriate în sistem de franciză DONA. Investiţiile vor continua şi anul acesta, valoarea estimată fiind de 17 milioane lei.
Marca "Farmacia DONA" reuneşte 300 de farmacii deţinute de 9 companii antreprenoriale cu capital privat românesc şi peste 2.500 de profesionişti în domeniul sănătăţii. Peste 2,6 milioane de oameni trec lunar pragul farmaciilor DONA, la nivelul întregii ţări. AGERPRES