Grupul E.ON, unul dintre liderii de pe piața de energie din România

E.ON este o companie concentrată în mod constant asupra noii lumi energetice, respectiv asupra tranziției energetice care a fost inclusă în ediția ,,Top 300 Companii” care a fost publicată pe 16 octombrie.

Grupul a oferit declarații exclusiv pentru revista Capital cu privire la proiectele din anul 2020 și ce pregătesc pentru următoarea perioadă.

,,Pentru acest an cifra de afaceri consolidată a Grupului E.ON România este estimată la circa 6,2 miliarde lei (1,3 miliarde euro).” a declarat conducerea E.ON pentru revista Cpaital

Ce buget de investiții a avut alocat E.ON pentru anul 2020 și care sunt planurile de investiție pentru umrătoarea perioadă?

,,Bugetul de investiții consolidat pentru anul curent este de 516 milioane lei (106 mil. euro). Pentru perioada 2020-2023 ne-am propus investiții de circa 375 milioane de euro. Investițiile noastre au ca obiectiv principal modernizarea și digitalizarea rețelelor de distribuție a energiei electrice și a gazelor naturale, mai exact continuarea implementării SCADA şi automatizarea sistemului de distribuţie, SMART metering, modernizarea reţelelor aeriene şi a staţiilor de transformare, înlocuiri de transformatoare, înlocuirea conductelor și branșamentelor de gaze naturale și nu în ultimul rând, extinderea rețelelor pentru racordarea de noi clienți.” au declarat reprezentanții E.ON România pentru revista Cpital.

Declarațiile E.ON pentru Capital în legătură cu provocările pe care le-a întâlnit în acest an.

,,Cea mai grea provocare cu care ne confruntăm este instabilitatea şi impredictibilitatea mediului legislativ, fiscal şi de reglementare. Modificările aduse legii energiei au fost adoptate fără consultarea mediului de afaceri, fără evaluarea impactului și a posibilității acestuia de a face față noilor reguli. Ne dorim, ca de altfel întreg mediul de afaceri, o consultare reală cu privire la modificările legislative care pot afecta sectorul în care activăm.

Politicile energetice pe termen lung ar trebui să fie bazate pe un dialog constant şi transparent între toate părţile interesate și suntem deschiși să ne aducem contribuția în mod constructiv. O altă provocare majoră este trecerea de la statutul de furnizor tradițional de energie electrică și gaze naturale la cel de companie de soluții energetice orientată spre inovare și digitalizare.

De aceea, am dezvoltat un portofoliu de produse şi servicii pentru companii și municipalități care include, de exemplu, soluţii de producere a energiei electrice descentralizată de înaltă eficienţă, precum cogenerare, trigenerare sau sisteme fotovoltaice, soluţii de eficienţă energetică prin iluminat inteligent, bazat pe tehnologia LED.

Pentru clienții rezidențiali am dezvoltat soluții integrate pentru încălzirea locuinței, de aer condiționat, de asistență tehnică, mobilitate electrică și generare de energie regenerabilă cu panouri fotovoltaice.” a declarat E.ON pentru Capital.

Informații despre adaptarea companiei la criza medicală.

,,Pandemia a influențat comportamentul clienților noștri, în sensul că aceștia se îndreaptă tot mai mult spre servicii și soluții digitale. Am devenim mai digitali și noi și clienții noștri și aceasta într-un ritm accelerat. Digitalizarea și inovația sunt, în general, răspunsurile clare și obligatorii pentru viitor și înseamnă servicii care aduc simplitate, economisire de timp, mobilitate, deschidere, ușurință și claritate în relația cu cei peste trei milioane de clienți ai E.ON. Suntem pregătiți să îmbrățișăm și mai mult din tot ce înseamnă inovare și digitalizare, pentru că avem toate resursele necesare pentru a performa și pentru a contribui la transformarea lumii energiei într-una și mai conectată și sustenabilă.’’ au declarat cei de la E.ON pentru revista Capital.

Descoperă poveștile celor 300 de companii de succes din România în Capital Top 300 Companii! ACUM, la punctele de difuzare a presei și online pe www.agoramag.ro