De asemenea, valoarea EBITDA la nivel de grup pentru anul trecut reprezintă 3% din cifra de afaceri, iar rezultatul operaţional ajustat este de 4,65 milioane de lei. 70% din această cifră este realizată de Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines.
Potrivit datelor companiei, vânzările de pachete turistice au crescut cu 61%, de bilete de avion cu 18% şi de autocar cu 7%. Pentru acest an, reprezentanții Grupului estimează o creştere a cifrei de afaceri de minim 20%. ”În 2014, estimăm că valoarea pachetelor turistice vândute de reţelele TUI TravelCenter şi Eurolines va fi cu 38% mai mare.
Totodată, pentru Nova Travel, tour operatorul Grupului, estimăm o creştere a cifrei de afaceri de peste 30%, până la aproximativ 35 milioane de lei, anul acesta”, spun ei. De asemenea, Danubius Travel, specializat pe incoming şi business travel, va avea o creştere de circa 35% a afacerilor în 2014, ajungând la 37 milioane de lei.
În acelaşi timp, reprezentanții companiei au spus că vor continua investițiile atât în înnoirea flotei de autocare şi în creşterea celei de rent-a-car, precum și în dezvoltarea reţelei sale de agenţii de turism şi introducerea unui nou concept de agenţie, în tehnologie şi în online. Investiţiile totale programate pentru acest an se ridică la aproximativ 14 milioane de lei.