Din această sumă, 67% reprezintă activitatea companiei Touring Europabus, firmă care deține rețelele de agenții de turism Eurolines și TUI Travel Center. Separat, această firmă a avut o creștere de 32%.

În ceea ce privește proiectul TUI în România, acesta a insemnat pentru grupul Eurolines investiții de 100.000 euro în evenimentul de lansare, precum și investiții în procesul de rebranding al agențiilor. Astfel, costurile de rebranding pentru prima etapă sunt estimate la aproximativ 375.000 euro. Reamenajarea pentru un punct de lucru poate varia între 15.000 și 25.000 euro, în funcție de particularitățile fiecăruia. Obiectivul este ca, în următorii trei ani, numărul agențiilor care vor funcționa în România sub numele TUI Travel Center să ajungă la 100.

 “Pentru 2012 estimăm că aproximativ 140.000 de români vor călători în străinătate prin intermediul agențiilor noastre” a declarat Dragoș Anastasiu, președintele Grupului Eurolines, compania propunându-și să păstreze ritmul de creștere înregistrat anul acesta și în 2012.

Parteneriatul cu TUI Travel PLC a presupus și integrarea companiei Danubius Travel din Constanța, în Grupul Eurolines. Danubius a avut o cifră de afaceri de 12,42 milioane de lei și un profit net de 17.906 lei în 2010. Grupul se așteaptă ca, începând cu 2012, să crească numărul străinilor care vor veni să viziteze România prin TUI de la aproximativ 32.800 în 2011, la 46.000 în 2012.