Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor săi, Grupul Frigotehnica investeşte în extinderea şi modernizarea reţelei naţionale de service.

Frigotehnica SA, companie lider pe piaţa echipamentelor frigorifice, anunţă investiţii majore în sistemul de sevice pus la dispozitia clientilor săi. Valoarea sumei investite se ridică la 600.000 de euro, asigurând atât modernizarea reţelei şi achiziţionarea de noi echipamente, cât şi formarea şi specializarea angajaţilor.

Reţeaua de service a Frigotehnica beneficiază în acest moment de o prezenţă extinsă la nivel naţional prin cele şase centre zonale situate în Bucuresti, Iaşi, Galaţi, Craiova, Timişoara şi Cluj Napoca. Datorită gradului extins de acoperire la nivelul întregii ţări, timpul de intervenţie s-a redus la maxim 4 – 6 ore. Calitatea ridicată a serviciilor se datorează unei bune pregătiri profesionale a personalului de service, specializat în urma unor traininguri structurate după metode internaţionale, dar şi dotărilor parcului auto cu maşini de service cu utilaje profesionale şi echipamente moderne achiziţionate.

Totodată stocurile permanente de piese de schimb sunt distribuite atât în depozitul central din Bucureşti, cât şi în depozitele zonale. Asistenţa tehnică, service-ul în garanţie şi post garanţie sunt asigurate de către echipa de specialişti formată din 44 ingineri şi tehnicieni de service cărora le sunt alocate 26 maşini de intervenţie la nivelul întregii ţări.

Investiţia grupului Frigotehnica urmăreşte modernizarea şi extinderea reţelei de service la nivel naţional oferind în acest fel promptitudine, calitate şi eficienţă sporită. În acest scop a fost creat şi un sistem complet de monitorizare pentru urmărirea evoluţiei şi verificarea constantă a echipamentelor. Mai mult, Departamentul de service al companiei Frigotehnica, a pus la dispoziţia clienţilor un serviciu de call center, disponibil 24 ore din 24, dar şi un sistem de asisţentă online, oferind astfel consultanţă specializată în orice tip de situaţie.

„Acţiunile care au vizat dezvoltarea reţelei naţionale de service susţin strategia grupului de optimizare a serviciilor şi de creştere a performanţelor. Investiţiile în echipamente şi oameni pentru extinderea şi modernizarea reţelei de service vor face diferenţa atât pe piaţa locală cât şi pe piaţa regională în care vom continua să ne extindem.” a declarat Nicolae Bara, Preşedintele Grupului Frigotehnica.

Înfiinţată în 1949, Frigotehnica acoperă toată gama de servicii incluse în industria frigului, de la implementarea de instalaţii frigorifice industriale şi comerciale la climatizarea locuinţelor şi birourilor.  Din Grupul Frigotehnica fac parte firmele Eco Clima Industrial, Frigosystem, Technoelectric şi Frigo Leasing, specializate în numeroase domenii de activitate (execuţie instalaţii frig industriale şi comerciale, instalaţii de aer condiţionat, dotare cu mobilier frigorific, instalaţii electrice de control şi automatizare). Printre clienţii companiei se numără  Metro, Selgros, Carrefour, Real, Cora, Auchan, Kaufland, Billa, Plus, Prodlacta,  Agroalim  Distribution, Inbev Romania, Avicod Codlea etc, pe segmentele retail dar şi industrial.  În decembrie 2008 BAF (Fondul de Investiţii Balkan Accession Fund) a devenit acţionar al Frigotehnica în scopul extinderii regionale a companiei.