Grupul Leo Burnett lansează în această toamnă compania 8team, specializată în optimizarea campaniilor derulate în mediul digital. Aceasta își propune să sporească eficiența investițiilor media online.
Grupul Leo Burnett cuprinde, aşadar, Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale și 8team. Acesta s-a extins de-a lungul timpului prin înfiinţarea de companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală. la ora actuală, portofoliul de clienți al companiilor se ridică la peste 100 de clienți locali și internaționali.
"Lansarea 8team pe piața din România se înscrie perfect în strategia pe termen lung a grupului Leo Burnett. Având în vedere penetrarea digitalul în zona de business și a cotidianului, în general, decizia de a aduna o echipă de specialiști dedicați maximizării potențialului acestui mediu vine ca un pas firesc", a declarat Ștefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Echipa 8team este o divizie de experți dedicată optimizării procesului de conversie în mediul digital. Pe scurt, optimizarea este cea care face diferența între investițiile online perdante și acumularea de profit în mod sistematic, proces care are ca scop reducerea de costuri, creșterea volumului și atingerea potențialului maxim pe care o afacere online îl poate avea în raport cu obiectivele sale.
Cunoscute internațional sub denumirea de Conversion Rate Optimization (CRO), serviciile 8team vizează în special acele companii care urmăresc maximizarea vânzărilor, dar și a altor obiective de marketing precum generarea de lead-uri, de user engagement, de trafic sau de fidelizare.
Abordarea 8team presupune analiză și intervenție după rigori științifice, cu scopul de a obține formula cea mai profitabilă pe termen lung pentru un business online. “Această formulă reprezintă mix-ul de ofertă, creație, experiență la care este supus user-ul sau clientul la fiecare pas, plus componenta media de costuri și de volum. Acest mix are întotdeauna o variantă optimă, ideală, care trebuie găsită prin intermediul testării, fără a prejudicia rezultatele unei alte formule, dacă aceasta este profitabilă. Transparența, măsurabilitatea și viteza de reacție specifice mediului online sunt aliații perfecți în acest demers. Cât despre optimizator: motivația lui e dorința de îmbunătățire a rezultatelor.” explică mai departe Deniz Coacă, Managing Director 8team.
Pentru piața de media și marketing din România, înființarea 8team vine ca o tendință naturală de aliniere la evoluția pieței internaționale de profil. Astfel, pe piețele mature care alocă online-ului mai mult de 10% din bugetele de publicitate, companiile specializate în CRO sunt deja o realitate.
8team va fi coordonată de Cosmin Năstasă și Silviu Toma, fiecare cu o experiență de peste 7 ani în derularea de campanii în mediul online, alături de Deniz Coacă, care adaugă în portofoliu cunoștințele și abilitățile din domeniul marketing-ului direct și online performance marketing-ului. Printre experții 8team se numără și Cristian Ignat, un cunoscut specialist în domeniul optimizării Adwords.