Incepand din ianuarie 2008, agentia de publicitate Leo Burnett va promova brandurile de cafea Elite. Leo Burnett Romania a castigat contul Elite fara pitch (licitatie), pe baza colaborarii anterioare dintre agentie si client.
„Am revenit la Leo Burnett cu convingerea ca este cea mai creativa si strategica agentie de publicitate din Romania. Nu suntem la prima colaborare, avem deja o serie de campanii la care am lucrat impreuna si de care ne amintim cu mare drag. Din experienta pe care o avem cu Leo Burnett, avem incredere ca va fi din nou un moment in care ambele echipe vor avea de castigat”, declara Matanya Schwartz, General Manager la Elite Romania.
In urma acestei decizii, Elite Romania se aliniaza deciziei la nivel regional care desemneaza Leo Burnett drept partenerul companiei, in toate tarile balcanice. Leo Burnett va realiza strategia de comunicare si campaniile de imagine pentru mai multe branduri din portofoliul companiei. Pe langa campaniile de publicitate, Elite Romania ar putea colabora si cu agentia de relatii publice The Practice si cu iLeo agentia de marketing interactiv a grupului. Bugetele de media ale brandurilor de cafea Elite sunt gestionate din 2001 de catre agentia Mediaedge:cia.
Data: 18 ianuarie 2008
Sursa: Leo Burnett Romania