Grupul italian Nusco lansează în premieră mondială colecţia de uşi de interior Hello Kitty, disponibilă şi în România.
Hello Kitty, popularul personaj desenat japonez, devine protagonistul unei colecţii originale de uşi de interior produse de Grup Nusco. Conceptul inedit al acestei game îi aparţine designerului grupului italian, Matilde Durante.
În urma unui acord cu firma japoneză Sanrio, care deţine dreptul de proprietate al celebrului brand, Grup Nusco a creat şi produs în premieră mondială uşile inspirate de personajul îndrăgit la nivel mondial, care le oferă acum pasionaţilor posibilitatea de a integra iconul preferat şi în designul interior.
„Ne dorim să le oferim clienţilor produse de calitate cu un design foarte variat care să răspundă tuturor exigenţelor. Un brand atât de iubit precum Hello Kitty, cu o imagine actuală şi un stil aparte, este foarte apropiat de valorile grupului Nusco, motiv pentru care am dat curs aceastei idei creative”, spune Michele Nusco, CEO al Nusco Grup.
Colecţia este compusă din două linii: linia din lemn cu aplicaţii şi linia decorată cu cristale Swarowski, utilizand tehnologia CRYSTALLIZED – Swarovsky Elements. Uşile colecţiei sunt personalizabile, oferind clienţilor posibilitatea de a alege dintre diferite variante de culoare şi modalităţi de acoperire a panourilor. De asemenea, clienţii pot opta pentru propria poziţionare şi ipostază a personajului pe panoul din lemn, pentru a se integra în orice ambient.
Conform licenţei de utilizare a imaginii personajului, colecţia de uşi Hello Kitty este disponibilă în Italia, România, Albania, Algeria, Bulgaria, Cipru, Croaţia, Elveţia, Franţa, Grecia, Israel, Malta, Nigeria, Spania, San Marino, Tunisia, Ungaria. În România, uşile din noua colecţie pot fi achiziţionate din showroom-ul propriu din Bucureşti şi prin intermediul reţelei de distribuţie a Pinum Doors and Windows, îmbogăţită recent prin noul showroom deschis în Timişoara.