În perioada iulie-septembrie 2014 cifra de afaceri a Renault a crescut până la 8,53 miliarde de euro de la 7,99 miliarde de euro în perioada similară a anului trecut. Grupul francez a precizat că în trimestrul al treilea a vândut aproximativ 613.000 de autovehicule la nivel mondial, o cifră stabilă comparativ cu performanţa de anul trecut.
Potrivit unui comunicat al companiei, evoluţia pozitivă a afacerilor din Europa a compensat declinul înregistrat de principalele pieţe emergente ale grupului Renault. Grupul a câştigat cote de piaţă în toate regiunile, cu excepţia celor două Americi.
În Europa, înmatriculările grupului Renault au crescut cu 7,6% în timp ce cota de piaţă a crescut cu 0,2 puncte până la 9,3%. Acest lucru se datorează succesului înregistrat de modelele Renault Clio, Renault Captur şi Dacia Sandero. În afara Europei însă vânzările Renault au scăzut cu 7% ca urmare a performanţelor slabe înregistrate de două pieţe importante: Rusia şi America Latină. În total, vânzările Renault în afara Europei au revenit la nivelul lor din urmă cu trei ani: 48% din vânzările totale, faţă de 55% în trimestrul al treilea 2012 şi 52% în trimestrul al treilea 2013.