Avizul vine după ce Grupul TeraPlast a ajuns la o deţinere de 67% din capitalul social al Depaco în luna noiembrie a anului trecut, în schimbul sumei de 12,35 milioane de euro.

Totodată, Teraplast a încheiat o promisiune de vânzare-cumpărare cu asociaţii minoritari ai Depaco pentru restul participaţiei deţinute de aceştia de până la 100% din companie. Tranzacţia se va realiza în termen de cel mult patru ani, la un preţ corelat cu rezultatele Depaco din anii următori.

Afacerile Depaco au ajuns în 2017 la 40 de milioane de euro, cu 45% mai mult faţă de 2016. Pentru acest an, compania îşi propune să continue această ascensiune şi să realizeze o creştere de peste 50% a business-ului Depaco.

În prezent, Depaco derulează planuri de dezvoltare ale fabricii de la Băicoi (judeţul Prahova) şi a celei din Podari (Dolj) cu scopul de a mări capacităţile de producţie şi logistică.

‘Noul an este unul reprezentativ pentru Depaco, tot mai prezent pe pieţele din Europa. În ceea ce priveşte următoarea perioadă, ne propunem extinderea business-ului în toate zonele, acolo unde suntem mai puţin prezenţi – atât în România, în special în zona nord, cât şi în zonele adiacente. Totul va fi bazat pe o putere financiară mai mare şi pe o forţă de vânzări mai bună, ceea ce ne va ajuta să realizăm pachete complete de produse pe nevoile clienţilor şi astfel să aducem complementaritate afacerii noastre’, a declarat Valeriu Irimescu, director General Depaco, citat în comunicat.

La rândul său, Mirela Pop, directorul general al TeraPlast, a afirmat: ‘Parteneriatul solid pe care îl avem cu asociaţii Depaco ne indică o relaţie de colaborare consolidată ce are la bază o viziune strategică împărtăţită. Suntem încrezători că sinergiile create de buna colaborare dintre noi vor conduce la evoluţii la fel de spectaculoase ale business-ului Depaco’.

Grupul TeraPlast îşi propune pentru anul 2018 o cifră de afaceri de peste 900 de milioane de lei. 

 

Portofoliul de produse al Grupului este structurat pe şapte linii de business: Instalaţii & Amenajări, Profile tâmplărie, Granule, Panouri termoizolante, Structuri metalice zincate, Tâmplărie termoizolantă şi Ţiglă metalică, prin brandul Wetterbest, deţinând poziţii de top pe o mare parte din aceste pieţe. 

Compania-mamă TeraPlast este lider de piaţă pe segmentele de canalizări exterioare şi granule şi este al doilea jucător de pe piaţa de canalizări interioare. Subsidiara TeraSteel este al doilea jucător de pe piaţa de panouri sandwich şi liderul pieţei de structuri metalice zincate.

Începând din 2 iulie 2008 cea mai mare companie din grup, TeraPlast, este listată la Bursa de Valori Bucureşti, sub simbolul TRP. AGERPRES