TikTok lansează grupurile de discuții cu până la 32 de participanți
TikTok a început să implementeze suportul pentru discuții de grup de până la 32 de persoane prin intermediul funcției sale interne de comunicare.
Anterior, funcția de chat a platformei permitea utilizatorilor să comunice doar în mod unu la unu.
Există mai multe modalități de a iniția grupuri de discuții pe TikTok. Una dintre acestea este selectarea mai multor persoane atunci când se începe un chat nou.
De asemenea, un grup de discuții poate fi creat folosind funcția de Share pentru a trimite conținut către mai multe persoane simultan.
Grupurile de discuții pe TikTok nu sunt disponibile pentru minorii sub 15 ani, iar utilizatorii de 16 și 17 ani pot participa la un grup doar dacă cunosc cel puțin o persoană din acel grup.
Într-un grup de discuții pot fi adăugate doar persoane cu care există o urmărire mutuală, iar invitațiile de participare pot fi găsite în Inbox.
Având în vedere popularitatea platformei sociale, noile grupuri de discuții ar putea transforma TikTok într-un concurent serios pentru aplicații de chat consacrate, precum WhatsApp, Telegram sau Messenger.
Platforma a retras din UE programul său de recompense „Lite”
Amintim că recent, platforma TikTok a decis să retragă programul său de recompense „Lite” din Uniunea Europeană. Această măsură a fost luată ca urmare a solicitării Comisiei Europene de a se conforma cu prevederile Digital Services Act.
Reprezentanții platformei sociale au subliniat că sunt mulțumiți că s-a ajuns la o rezolvare amiabilă în privința recompenselor TikTok Lite, program care fusese deja suspendat voluntar.
„Întotdeauna căutăm să colaborăm în mod constructiv cu Comisia Europeană și alte autorități de reglementare. TikTok este mulțumit că am ajuns la o rezolvare amiabilă și am retras acum programul de recompense TikTok Lite care a fost lansat în Franța și Spania în aprilie, pe care îl suspendasem deja în mod voluntar”, au precizat aceștia.
TikTok Lite includea un „Program de recompense” care permitea utilizatorilor să acumuleze puncte prin realizarea unor activități pe platformă, cum ar fi vizionarea videoclipurilor, aprecierea conținutului sau invitarea prietenilor să se alăture platformei.
Aceste puncte puteau fi schimbate pentru diverse recompense, inclusiv vouchere Amazon, carduri cadou prin PayPal sau monedă TikTok, care putea fi utilizată pentru a lăsa bacșiș creatorilor de conținut. Mai multe puteți citi aici.